Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! close
You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Regulamin Sklepu

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.sklep.ekopodplka.pl prowadzony jest przez Feniks Sp. z o.o. z siedzibą w Chocianowie przy ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, NIP PL6912473010, REGON 021346452, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem KRS 0000364736, e-mail info@ekopodpalka.pl, nr telefonu 48 76 8185006.

  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, zasady dokonywania rejestracji, składania zamówień na produkty, które są dostępne w sklepie internetowym, dostarczania zamówionych produktów do Klienta, określa uprawnienia Klienta, co do odstąpienia od umowy, czy anulowania zamówienia, informuje również o zasadach składanie i rozpatrywania reklamacji.

  3. W celu poprawnego korzystania ze sklepu internetowego oraz przeglądania asortymentu dostępnego w sklepie internetowym, składania zamówień, dokonywania zakupów produktów czy też zwrotów zakupionych przedmiotów, niezbędny jest:
    a) Komputer z dostępem do Internetu oraz przeglądarka internetowa np. Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, czy Opera.
    b) Posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej i konta na DaWanda.pl.

  4. Klient jest uprawniony i zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem.

  5. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego www.sklep.ekopodplka.pl, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość sklepu internetowego lub jego elementy techniczne, w tym do dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie sklepu internetowego do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych sklepu internetowego jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.

 

§2 Rejestracja i logowanie

  1. Klient ma możliwość przeglądania asortymentu sklepu internetowego www.sklep.ekopodplka.pl bez rejestrowania się. Rejestracja Klienta w sklepie jest nieodpłatna i dobrowolna, umożliwia Klientowi składanie zamówień na produkty dostępne w asortymencie sklepu internetowego www.sklep.ekopodplka.pl po zalogowaniu się.

  2. W celu rejestracji Klienta w internetowym sklepie www.sklep.ekopodplka.pl należy zalogować się do swojego konta lub w przypadku jego braku, wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.sklep.ekopodplka.pl. Podczas rejestracji należy podać wszystkie wymagane dane, które są niezbędne do wysyłki zamówionych produktów. Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest niezbędne podczas rejestracji Klienta, realizacji i obsługi zamówień złożonych w sklepie internetowym. Podanie danych, które są oznaczone jako obligatoryjne jest dobrowolne. Zarejestrowanie konta Klienta wymaga zapoznania się i zaakceptowania regulaminu, a także wyrażenia przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie niezbędnym do rejestracji, prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz realizacji zamówienia.

  3. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego należy nacisnąć przycisk „Zarejestruj się”, co spowoduje wysłanie przez portal www.sklep.ekopodplka.pl na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany w formularzu rejestracyjnym wiadomości potwierdzającej zarejestrowanie konta Klienta.

  4. Aby potwierdzić rejestrację konta Klienta i dokonać zakupów, należy kliknąć w link przesłany na wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail). Po potwierdzeniu rejestracji (kliknięcie w link), Klient zostanie automatycznie przekserowany do strony sklepu www.sklep.ekopodplka.pl. Usługa rejestracji konta Klienta w sklepie internetowym www.sklep.ekopodplka.pl i korzystanie z jego funkcjonalności jest nieodpłatne.

  5. W celu usunięcia konta Klienta ze sklepu internetowego www.sklep.ekopodplka.pl, należy wysłać wiadomość elektroniczną (wiadomość e-mail) na adres poczty elektronicznej www.sklep.ekopodplka.pl z prośbą o usunięcie konta ze wskazaniem adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) aktualnie zarejestrowanego w internetowym sklepie www.sklep.ekopodplka.pl

 

§3 Informacje o produktach

  1. Wszystkie informacje o produktach dostępnych w asortymencie internetowego sklepu www.sklep.ekopodplka.pl są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

  2. Wszystkie ceny produktów dostępnych w asortymencie sklepu internetowego są:
    a) Cenami brutto (zawierają podatek VAT)
    b) Zostały wyrażone w złotych polskich (PLN)
    c) Nie zawierają kosztów dostawy, które są zależne od wyboru sposobu dostawy produktu przez Klienta oraz podane są przy wyborze sposobu dostawy przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tzn. suma cen produktów oraz kosztów dostawy) jest podana w koszyku przed złożeniem zamówienia.

  3. Internetowy sklep www.sklep.ekopodplka.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania, czy odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży, zgodnie z obowiązującymi w tym przypadku regulaminami. Powyższe uprawnienia nie mają wpływu na ceny produktów w przypadku zamówień, które zostały złożone przed datą wejścia w życie zmiany dotyczących warunków wyprzedaży, czy promocji.

  4. Promocje w internetowym sklepie www.sklep.ekopodplka.pl nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

  5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.sklep.ekopodplka.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

 

§4 Warunki przyjmowania i realizacji zamówień

  1. Internetowy sklep www.sklep.ekopodplka.pl prowadzi sprzedaż produktów dostępnych w asortymencie za pośrednictwem sieci Internet (poprzez sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl). Wszelkie niezbędne informacje dotyczące produktów zamieszczone są na stronie sklepu.

  2. Klient może składać zmówienia:
    a) Za pomocą komputera, tableta, smartfona lub innego urządzenia z dostępem do Internetu na produkty dostępne w asortymencie internetowego sklepu www.sklep.ekopodplka.pl przez 7 dni w tygodniu oraz 24 godziny na dobę.

  3. Klient, aby złożyć zamówienie za pomocą Internetu powinien:
    a) Zalogować się do internetowego sklepu www.sklep.ekopodplka.pl.
    b) Wybrać produkt dostępny w asortymencie internetowego sklepu, który będzie przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „do koszyka”.
    c) Kliknąć ikonę koszyka, a następnie wybrać sposób dostarczenia zamówionych produktów (rodzaj przesyłki: przesyłka kurierska, Poczta Polska, odbiór osobisty) oraz formę płatności (przelew PLN, pobranie, płatność elektroniczna DotPay.pl, PayPal – w przypadku odbioru osobistego płatności dokonuje się w momencie odbioru zamówienia w siedzibie naszej firmy). 
    d) W celu odbioru złożonego przez Klienta zamówienia w siedzibie głównej (Feniks Sp. z o.o. 59-140 Chocianów, ul. Kościuszki 25), należy wybrać z listy punkt , w którym Klient chce dokonać odbioru osobistego.
    e) Kliknąć przycisk zamawiam, a następnie potwierdzić zamówienie. 
    f) W celu wystawienia faktury VAT, należy podać niezbędne dane do wystawienia faktury VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż na fakturze należy go wskazać. 
    g) Po dokonaniu zamówienia należy sprawdzić, czy zamówione produkty, sposób dostawy,dane osobowe oraz dane do faktury VAT (jeśli została wybrana) są poprawne. 
    h) Kliknąć przycisk „potwierdź zakup”.

  4. W przypadku płatności z góry Klient powinien opłacić zamówienie w jeden z dostępnych sposobów płatności zadeklarowanych podczas składania zamówienia (Przelew PLN, DotPay.pl, PayPal). Zamówiony przez Klienta produkt może być dostarczony do Klienta, w zależności od zadeklarowanego sposobu dostawy na adres, który Klient wskazał w zamówieniu (kurierem lub Pocztą Polską).

  5. Złożenie zamówienia w internetowym sklepie www.sklep.ekopodplka.pl oznacza zawarcie umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.

  6. Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym na adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Klienta zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej klienta zostanie wysłana wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl, oznacza przyjęcie oferty, o której jest mowa pkt. 5 powyżej.

  7. Jeżeli realizacja zamówienia nie będzie możliwa, www.sklep.ekopodplka.pl może zaproponować Klientowi:
    a) Anulowanie całego zamówienia
    b) Anulowanie zamówienia w tej części, która jest niemożliwa do realizacji w wyznaczonym terminie.
    c) Podzielenie zamówienia oraz wyznaczenie nowego terminu realizacji w przypadku części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie.

  8. Jeżeli Klient nie wybierze żadnego z dostępnych sposobów realizacji zamówienia, o którym jest mowa pkt. 7 (powyżej) oraz w przypadku braku możliwości skontaktowania się z Klientem z przyczyn niezależnych od sklepu internetowego www.sklep.ekopodplka.pl, sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl dostarczy do Klienta te produkty w przypadku, których zamówienie może zostać zrealizowane w wyznaczonym terminie. Pozostała część zamówienia, która nie będzie mogła być zrealizowana zostanie anulowana. W takim przypadku Klient otrzyma wiadomość informacyjną na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), który został podany podczas składania zamówienia. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w którym została zrealizowana na zasadach, jakie są określone § 8 regulaminu.

  9. Jeżeli Klient nie poweźmie żadnej decyzji, w przypadku o którym mowa w pkt. 8 tego paragrafu oraz w przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem z powodu przyczyn niezależnych od sklepu internetowego www.sklep.ekopodplka.pl, sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl anuluje zamówienie w całości.

  10. Jeżeli zamówienie Klienta zostanie anulowane w przypadku opisanym w paragrafie 8 i 9 (powyżej), gdy zapłata za produkt została dokonana z góry, sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl zwróci Klientowi kwotę, którą zapłacił (lub część kwoty, w przypadku zrealizowania części zamówienia). Zasady zwrotu należności są objaśnione w § 8 regulaminu.

  11. Jeżeli Klient poda błędny lub niedokładny adres, sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu lub za niedostarczenie produktu, który został zamówiony. 

 

§5 Modyfikacja zamówienia

  1. Klient może dokonać zmian w złożonym zamówieniu, do czasu nadania przesyłki przez sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl. Zmiany, o którym mowa powyżej mogą dotyczyć zarówno rezygnacji z części zamówionych produktów lub całości zamówienia, a także zmian w adresie, czy danych, które znajdują się na fakturze. Gdy zapłata za produkt została dokonana z góry, sklep internetowy fenikseko.dawanda.pl zwróci Klientowi kwotę, która zapłacił (lub część kwoty, w przypadku zrealizowania części zamówienia). Zasady zwrotu należności są objaśnione w §8 regulaminu

  2. W przypadku chęci dokonania zmian, Klient powinien skontaktować się z administratorem sklepu internetowego drogą elektroniczną (wiadomość e-mail) na adres poczty elektronicznej skleponline@ekopodpalka.pl lub drogą telefoniczną na numer +48 (76) 818 50 06.

  3. W przypadku dokonania zmian, czy anulowania zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie na adres poczty elektronicznej wskazanej podczas składania zamówienia. 

 

§ 6 Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

  1. W przypadku jeżeli zamówienie ma być dostarczone na terenie Polski, Klient ma do wyboru kilka form płatności, które są dostępne do wyboru podczas wypełniania formularza zamówienia.

Zapłaty można dokonać:
a) Podczas odbioru osobistego zamówienia w punkcie odbioru, którym jest siedziba główna (59-140 Chocianów, ul. Kościuszki): Płatność gotówką, 
b) Płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności PayPal.com lub DotPay.pl (Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem DotPay.pl)
c) Płatność przelewem tradycyjnym (PLN) na poniższy nr bankowy (podając w tytule wpłaty nr zamówienia lub nick/adres e-mail):
BANK ZACHODNI BZWBK 
43 1090 2066 0000 0001 1424 8241
Feniks Sp. z o.o.

ul. Kościuszki 25

59-140 Chocianów 
d) Płatność przy odbiorze zamówienia (płatność w dniu dostawy) przy dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską lub Pocztę Polską, przy czym przypadku Poczty Polskiej wartość transakcji opłacanych w ten sposób jest ograniczona do kwoty 1000 PLN.



  1. W przypadku jeżeli zamówienie ma być dostarczone poza granicami Polski, Klient ma do wyboru kilka form płatności za zamówienie złożone w sklepie internetowym www.sklep.ekopodplka.pl, które są dostępne do wyboru podczas wypełniania formularza zamówienia.

Zapłaty można dokonać:
a) Przed odbiorem zamówienia (płatność z góry) przy dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską lub Pocztę Polską za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności PayU.pl lub PayPal.com,

b) płatność przelewem tradycyjnym (PLN) na poniższy nr bankowy (podając w tytule wpłaty nr zamówienia lub nick/adres e-mail)
BANK ZACHODNI BZWBK 
43 1090 2066 0000 0001 1424 8241
Feniks Sp. z o.o.

ul. Kościuszki 25

59-140 Chocianów
c) Płatność przelewem tradycyjnym (w walucie innej, niż polska) na poniższy nr bankowy (podając w tytule wpłaty nr zamówienia lub nick/adres e-mail)

BANK ZACHODNI BZWBK
IBAN : PL 83 1090 2109 0000 0001 1845 3976
SWIFT: WBKPPLPP
Feniks Sp. z o.o.

ul. Kościuszki 25

59-140 Chocianów



  1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia, a formy płatności:

  2. Potwierdzone zamówienie płatne systemem PayU.pl lub PayPal.com zostaje przekazane do realizacji w chwili, gdy kwota na koncie PayU.pl zostanie autoryzowana.
    b. Potwierdzone zamówienie płatne za pobraniem, zostaje przekazane do realizacji w momencie jego potwierdzenia. 
    c. Potwierdzone zamówienie płatne przelewem elektronicznym, zostaje przekazane do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia jego płatności.

 

§ 7 Czas realizacji zamówienia

  1. Czas realizacji zamówienia, to czas po którym zamówione produkty zostaną dostarczone do Klienta. Na czas realizacji składa się czas potrzebny na skompletowanie zamówienia oraz czas jego dostawy, który jest zależny od wyboru sposobu dostawy przez Klienta w formularzu podczas składania zamówienia (odbiór osobisty, dostawa firmą kurierską UPS / Pocztex 48h, dostawa Pocztą Polską).

  2. Czas kompletowania przesyłki, to czas, od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep internetowy do czasu wysłania paczki ze sklepu.
    a) Czas kompletowania przesyłki wynosi 24 godziny (z wyłączeniem weekendów i świąt).
    b) Jeśli termin wysyłki przekracza 24 godziny klient informowany jest o tym (z wyłączeniem weekendów i świąt).

  3. Realizacja zamówienia zaczyna się od momentu jego potwierdzenia, o czym Klient jest informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej (wiadomość e-mail).
    a) Zamówienia w większości przypadków są potwierdzane natychmiastowo i jest to czas krótszy, niż godzina robocza od momentu złożenia zamówienia (pracujemy w godzinach 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku). 
    b) Potwierdzenia zamówienia oznacza zarezerwowanie zamówionego produktu w magazynie. 
    c) Zamówienia, które są składane poza godzinami pracy sklepu rezerwują towar w magazynie dopiero w momencie potwierdzenia zamówienia m.in. dotyczy to zamówień składanych w godzinach nocnych, czy w dniach wolnych od pracy.
    d) W przypadku gdy Klient złoży zamówienie na produkt, na który kilku Klientów złożyło również zamówienie chwilę wcześniej, co spowodowało wyczerpanie stanu magazynowego Klient zostanie niezwłocznie poinformowany drogą telefoniczną lub mailową o zaistniałej sytuacji. Jeżeli realizacja zamówienia nie będzie możliwa, sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl może zaproponować Klientowi sposób działania przedstawiony w §4, pkt. 7 (taka sytuacja zdarza się niezwykle rzadko, ale może mieć miejsce).

  4. Czas dostawy jest zależy od sposobu dostawy wybranego przez Klienta. Jako czas dostawy rozumiemy czas od momentu nadania przesyłki, do momentu odbioru przesyłki przez Klienta.
    Dostarczenie paczek na terenie kraju jest realizowane przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską UPS oraz możliwy jest odbiór osobisty w punkcie odbioru, który został wskazany przez Klienta w zamówieniu (siedziba firmy).

Czas dostawy zrealizowanego zamówienia:

a)      Poczta Polska (w tym Pocztex) - w przypadku większości przesyłek czas realizacji dostawy to od 1 do 3 dni roboczych. Może się zdarzyć, że pomimo nadawania przesyłek jako przesyłki biznesowe (Pocztex Kurier 48), przesyłki zostaną opóźnione w dostawie. Poczta udostępnia możliwość monitorowania aktualnego statusu przesyłek pod adresem: http://sledzenie.poczta-polska.pl/.

b)      Kurier UPS - W przypadku większości przesyłek czas realizacji dostawy to 1 dzień roboczy. Oznacza to, że przesyłka powinna zostać dostarczona na drugi dzień roboczy po dniu, w którym sklep internetowy ją nadał. Zdarzają się jednak sytuacje (sporadyczne), gdy firma kurierska może nie wywiązać się ze swoich obowiązków (których powodem mogą być różne przyczyny np. brak klienta w domu, korki, awaria samochodu, warunki atmosferyczne, błędy ludzkie itp.) i nastąpi opóźnienie w czasie dostarczenia przesyłki. Firma kurierska UPS udostępnia możliwość śledzenia przesyłek pod adresem: http://www., istnieje również możliwość skontaktowania się z firmą kurierską telefonicznie.

c)      Odbiór w siedzibie głównej – w przypadku odbioru osobistego zamówienia w siedzibie głównej, czas realizacji zamówienia, zazwyczaj jest równy czasowi potrzebnemu na skompletowanie zamówienia.

  1. Klient może także sam wybrać dogodny dla siebie termin wysłania zamówienia. Może to być dowolny termin, nieprzekraczający jednak 30 dni od dnia złożenia zamówienia. www.sklep.ekopodplka.pl wyśle je po skompletowaniu, nie wcześniej niż w wybranym przez Klienta dniu.

  2. Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, www.sklep.ekopodplka.pl podaje, licząc tylko dni robocze.

 

§ 8 Zwroty, rezygnacja z zamówienia, odstąpienie od umowy

  1. Jeśli umowa została zawarta na odległość tzn. przez stronę internetową, telefonicznie lub drogą mailową, Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy.

  2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy Klient powinien poinformować internetowy sklep www.sklep.ekopodplka.pl o tym fakcie, składając stosowne oświadczenie np. poprzez:
    a) wysłanie wiadomości email z oświadczeniem na adres skleponline@ekopodpalka.pl,
    b) przesłanie oświadczenia odstąpienia od umowy na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem.

  3. Zwracany towar należy odsyłać na adres: Feniks Sp. z o.o., ul.Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, z adnotacją „Zwrot + nick” dla ułatwienia identyfikacji przesyłki.

  4. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania. Zgodnie z ustawą, zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Przypominamy, że towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać niezwłocznie na adres sklepu internetowego (Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów), nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

  5. Klient może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej, nie jest to jednak obowiązkowe (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

 

Feniks Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 25
59-140 Chocianów
info@ekopodpalka.pl

 

Miejscowość, data:……………………………………….…………………
Ja ..........................................................................................................................................
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: .............................................................................................................................................., 
numer zamówienia i/lub nr dokumentu sprzedaży .............................................................
Data zawarcia umowy to........................................, data odbioru .......................................
Imię i nazwisko: ....................................................................
Adres: .................................................................................. 
Data: ...................................................................................
Podpis*: ...............................................................................
* tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej

 

  1. Skutki odstąpienia od umowy
    a. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.
    b. Zwrotu płatności w wysokości równowartości towaru dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak przy transakcji pierwotnej, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Klient nie ponosi kosztów związanych z tym zwrotem.
    c. W przypadku uznania odstąpienia od umowy dokonamy zwrotu płatności niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później niż w terminie 14 dni.
    d. Klient odpowiada jedynie za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

§ 9 Warunki reklamacji

  1. Jeżeli Klient ma zastrzeżenia, co do zakupionego towaru, może skorzystać z uprawnień, które wynikają z rękojmi.

  2. W każdym przypadku produkty objęte są 12 miesięczną rękojmią na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego.

  3. Po otrzymaniu przesyłki zaleca się, aby Klient dokładnie sprawdził paczkę i otrzymany produkt. O ewentualnych usterkach należy niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy spisać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej protokół szkody (aby ułatwić proces reklamacji) i uszkodzony towar wysłać niezwłocznie do Sprzedawcy lub nie odbierać przesyłki.

  4. Jeżeli zakupiony produkt zawiera wady, reklamacje należy składać mailowo na adres: skleponline@ekopodpalka.pl lub telefonicznie: +48 (76) 818 50 06. Reklamacji można dokonać również osobiście w siedzibie firmy.

  5. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem (w zgłoszeniu prosimy, aby Klient określił, czego się dokładnie domaga oraz dokładnie opisał na czym polega wada).

  6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

  7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

  8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.

 

§ 10 Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur

  1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej właściwym terenowo. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

§ 11 Zwrot należności Klientom

  1. Sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl dokona zwrotu należności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych w przypadku:
    a. Gdy zamówienie zostanie anulowanie lub jego część zostanie anulowana ( w tym przypadku zwrotowi podlegać będzie odpowiednia część wpłaconej kwoty) opłaconego z góry przed jego realizacją.
    b. Odstąpienia od umowy, zwrotu zamówienia produktów, które zostało dostarczone przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
    c. Odstąpienie od umowy, zwrotu zamówienia produktów, które zostały odebrane w punkcie odbioru osobistego i było opłacone z góry.
    d. Uznania reklamacji oraz braku możliwości wymiany produktu, czy usunięcia wady produktu lub obniżenia jego ceny.

  2. Sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl dokona zwrotu pieniędzy na:
    a. Na rachunek bankowy, jeżeli zamówienie było opłacone z góry:
    I. Za pomocą przelewu tradycyjnego. 
    II. Za pomocą PayU.pl lub PayPal.com.
    III. Podczas odbioru u kuriera lub na Poczcie Polskiej (pobranie).
    b. W przypadku, gdy Klient chciałby, aby dokonać zwrotu płatności w inny sposób, niż wymieniony powyżej, sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl dołoży wszelkich starań, aby to umożliwić, w tym celu Klient powinien skontaktować się administratorem sklepu za pomocą poczty elektronicznej (wiadomość e-mail) lub telefonicznie. 

 

§ 12 Dane osobowe

  1. Klient dokonując rejestracji/zakupu wyraża zgodę na przetwarzanie przez sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl danych osobowych w procesie rejestracji oraz w procesie korzystania ze sklepu internetowego. Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie, jednak brak zgodny na przetwarzanie ich przez sklep internetowy, może przyczynić się do uniemożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną przez sklep oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w sklepie internetowym.

  2. Dane osobowe są przetwarzane i umieszczone w bazie sklepu internetowego www.sklep.ekopodplka.pl tylko i wyłącznie dla jego potrzeb. Nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom, prócz przypadków przekazania tychże danych niezbędnych do zrealizowania przesyłki lub płatności elektronicznej. W celu zrealizowania płatności, dane będą udostępniane firmie PayU S.A., który jest również Administratorem Danych Osobowych, natomiast w celu realizacji przesyłki dane będą udostępniane firmie kurierskiej UPS lub Poczcie Polskiej. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane osobowe Klienta mogą być poprawione lub usuwane poprzez kontakt z administratorem sklepu – mailowo lub telefonicznie.

  4. Klient oświadcza, że dane przez niego podane są danymi osobowymi Klienta.

 

§ 13 Newsletter

  1. Klient może wyrazić chęć i zgodę na otrzymanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.

  2. Klient jest uprawniony do rezygnacji subskrypcji newslettera w dowolnym momencie, w tym celu należy wysłać wiadomość e-mail na adres skleponline@ekopodpalka.pl z informacją o rezygnacji z newslettera.

 

§ 14 Postanowienia końcowe

  1. Właścicielem sklepu www.sklep.ekopodplka.pl jest firma Feniks Sp. z o.o. z siedzibą w Chocianowie, ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów o numerze NIP PL6912473010, REGON 021346452, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem KRS 0000364736, e-mail info@ekopodpalka.pl, nr telefonu 48 76 8185006.

  2. Adres do korespondencji sprzedawcy brzmi następująco: Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów

  3. Informacje o produktach zamieszczone na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

  4. Sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl dokłada wszelkich starań, aby usługi przez niego świadczone były na najwyższym poziomie, jednak nie wyklucza się możliwości czasowego zawieszenia dostępności sklepu internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, czy wymiany sprzętu oraz modernizacji sklepu internetowego.

  5. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

  6. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep internetowy www.sklep.ekopodplka.pl oraz zamawiającego Klienta umowy sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez Klienta zamówienia.

  7. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między sklepem internetowym www.sklep.ekopodplka.pl a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, w innym przypadku rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy terenowo dla Klienta. 

 

§ 15 Nota prawna

  1. Zamieszczone informacje o produktach ich opis oraz zdjęcia są naszą własnością. Żadna część tej publikacji nie może być powielana i rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie, w jakikolwiek sposób i na jakimkolwiek nośniku bez pisemnej zgody Feniks Sp. z o.o. Wszystkie nazwy handlowe naszych produktów jak również ich kształt, kolorystyka czy sposób produkcji są zastrzeżonymi znakami towarowymi lub nazwami zastrzeżonymi.

  1. Treść, konstrukcja i struktura publikacji, dokumentu, strony internetowej, stanowi tajemnicę handlową Feniks Sp. z o.o. w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 47, poz. 221).