Produkt dnia
Ekopodpałka 10 szt. (I)
Ekopodpałka 10 szt. (I)

6,29 zł

szt.
Ekopodpałka 20 szt. (I)
Ekopodpałka 20 szt. (I)

10,99 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU FENIKS SP. Z O.O.

Zamówienia przyjmujemy:

  • poprzez sklep internetowy www.ekopodpalka.pl
  • telefonicznie: +48 76 818 50 06
    od poniedziałku do piątku w godz. od 9;00 do 15;00
  • mailowo: sprzedaz@ekopodpalka.pl 

Klient składając zamówienie przyjmuje ofertę Feniks Sp. z o.o., Feniks Sp. z o.o. niezwłocznie potwierdza Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji.

W trakcie realizacji zamówienia istnieje możliwość kontaktu pomiędzy Obsługą Klienta Feniks Sp. z o.o. a Klientem, w celu wprowadzenia koniecznych zmian (jeśli jest jeszcze taka możliwość). 

Ceny produktów: podane są w złotówkach i zawierają podatek VAT. Klient ma następujące możliwości zapłaty: kartą kredytową, przez płatność online, lub za pobraniem. Można też odebrać zamówiony wcześniej towar w siedzibie firmy. 

Koszty wysyłki: do ceny towaru doliczany jest koszt wysyłki w zależności od wybranej przez Kupującego opcji dostawy. 

Dostawa towarów następuje w terminie 2-4 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia, chyba że podczas składania zamówienia został podany inny termin realizacji dostawy. 

Wysyłki towarów realizowane są w kolejności napływających zamówień, do wyczerpania zapasów. Przy dużej ilości napływających zamówień niektóre artykuły mogą być dostarczone osobną przesyłką w terminie późniejszym (o którym poinformujemy mailowo). Termin realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od firmy. 

Zastrzegamy sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian zarówno w cenach towarów znajdujących się w ofercie, jak i w wysokości kosztów wysyłki, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które złożyły już zamówienia przed dokonaniem ww. zmian.

 

Usługi płatnicze

W celu realizacji Państwa płatności oferujemy Państwu różne metody płatności, pomiędzy którymi mogą Państwo swobodnie wybierać. Oprócz standardowych metod płatności, takich jak przedpłata, płatność za pobraniem, oferujemy możliwość natychmiastowego przelewu bankowego, którego operatorami są zewnętrzni dostawcy. W przypadku wyboru płatności przelewem natychmiastowym, dane zamówienia zostaną przekazane do odpowiedniego dostawcy usług płatniczych w celu realizacji płatności. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Autopay S.A. 

 „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A." - w przypadku płatności za pośrednictwem systemu Autopay S.A. Państwa dane dotyczące płatności zostaną przekazane firmie Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, 81-718 Sopot, przy ul. Powstańców Warszawy 6 (zwanej dalej "Autopay S.A.") w ramach realizacji płatności. Firma Autopay S.A. zastrzega sobie prawo do przekazania danych zewnętrznym osobom trzecim, w tym instytucjom finansowym, które zatwierdzają i przetwarzają płatności, w celu zatwierdzenia, autoryzacji i rozliczenia. Dalsze informacje na temat ochrony danych można znaleźć w polityce prywatności Autopay S.A. 

Autopay S.A. - Karty Płatnicze:

Poprzez Autopay S.A. można realizować również płatności poprzez: karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic.  „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A." - w przypadku płatności za pośrednictwem systemu Autopay S.A. Państwa dane dotyczące płatności zostaną przekazane firmie Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie, 81-718 Sopot, przy ul. Powstańców Warszawy 6 (zwanej dalej "Autopay S.A.") w ramach realizacji płatności. Firma Autopay S.A. zastrzega sobie prawo do przekazania danych zewnętrznym osobom trzecim, w tym instytucjom finansowym, które zatwierdzają i przetwarzają płatności, w celu zatwierdzenia, autoryzacji i rozliczenia. Dalsze informacje na temat ochrony danych można znaleźć w polityce prywatności Autopay S.A. 

PayU

W przypadku płatności za pośrednictwem systemu PayU Państwa dane dotyczące płatności zostaną przekazane firmie PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186 (zwanej dalej "PayU") w ramach realizacji płatności. Firma PayU zastrzega sobie prawo do przekazania danych zewnętrznym osobom trzecim, w tym instytucjom finansowym, które zatwierdzają i przetwarzają płatności, w celu zatwierdzenia, autoryzacji i rozliczenia. Dalsze informacje na temat ochrony danych można znaleźć w polityce prywatności PayU. 

 

Prawo zwrotu towaru (prawo odstąpienia od umowy)

Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki. Dla zachowania terminu 100 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres FENIKS sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów lub na adres e-mail sprzedaz@ekopodpalka.pl. Feniks Sp. z o.o. niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia za pośrednictwem zwrotnie przesłanej wiadomości, wskazując datę otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń Stron powinien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później niż w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez Feniks Sp. z o.o. oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Feniks Sp. z o.o. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Towar należy odesłać na własny koszt nie podlegający zwrotowi na adres FENIKS sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, tel.: +48 76 818 50 06. Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości. Odesłanie zwracanych artykułów w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem zwrotu, który Klient otrzymał z przesyłką, może przyspieszyć przetwarzanie zwrotu. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem  (np. wynikającym z konieczności sprawdzenia towaru). W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zużycia, Feniks Sp. z o.o. może obciążyć Kupującego odszkodowaniem obejmującym koszt uszkodzenia lub zużycia towaru, przy czym kwota tego odszkodowania może zostać potrącona z kwotą ceny sprzedaży podlegającej zwrotowi na rzecz Kupującego. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. 

Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przekazem pocztowym, przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność albo w formie bonu do wykorzystania na kolejne zakupy w przypadku wyboru przez Klienta tej formy rozliczenia należności z tytułu zwrotu . Nie ma możliwości wymiany zwracanego towaru na inny. W siedzibie Feniks Sp. z o.o. w Chocianowie, można dokonać zwrotu towaru osobiście.

W przypadku niewywiązania się Feniks Sp. z o.o. z dostawy wszystkich zamówionych towarów w terminie 30 dni, klient ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.

POBIERZ TUTAJ: FORMULARZ ODSTĄPIENIA

 

Gwarancja (reklamacja)

Feniks Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby towar dostarczany konsumentowi był wolny od wad oraz zgodny ze złożonym zamówieniem. Feniks Sp. z o.o.odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne i prawne towaru oraz za brak zgodności towaru z umową  w zakresie określonym Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. 2020.287). Towar wadliwy wraz z Oświadczeniem reklamacyjnym należy odesłać na adres FENIKS Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, tel.: +48 76 818 50 06, e-mail: sprzedaz@ekopodpalka.pl, załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta. 

Oświadczenie reklamacyjne może być przekazane do Feniks Sp. z o.o. w dowolnej formie, przy czym przesłanie go wraz z reklamowanym towarem może przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uznania roszczeń za zasadne, Feniks Sp. z o.o. zwraca reklamującemu również poniesione koszty dostarczenia reklamowanego towaru na podstawie przedłożonego przez reklamującego dowodu ich poniesienia, a w przypadku nieprzedłożenia takiego dowodu, w równowartości najtańszej oferowanej przez Feniks Sp. z o.o. opcji dostawy.

W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, zgodnie z wymogiem art. 14.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dn. 21.05.2013r., Feniks Sp. z o.o. wskazuje łącze do platformy ODR https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

FENIKS SP. Z O.O.
ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, POLAND
NIP: 691 247 30 10 
REGON: 021346452

tel.: +48 76 818 50 06, e-mail: sprzedaz@ekopodpalka.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium