5,19 zł
8,79 zł
Prawo zwrotu towaru (prawo odstąpienia od umowy)
Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki. Dla zachowania terminu 100 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów lub na adres e-mail sprzedaz@ekopodpalka.pl
Feniks Sp. z o.o. niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia za pośrednictwem zwrotnie przesłanej wiadomości, wskazując datę otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń Stron powinien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później niż w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez Feniks Sp. z o.o. oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Feniks Sp. z o.o. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Towar należy odesłać na własny koszt nie podlegający zwrotowi na adres: Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, tel.: +48 76 818 50 06, e-mail:sprzedaz@ekopodpalka.pl
Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości. Odesłanie zwracanych artykułów w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem zwrotu, który Klient otrzymał z przesyłką, może przyspieszyć przetwarzanie zwrotu. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem (np. wynikającym z konieczności sprawdzenia towaru). W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zużycia, Feniks Sp. z o.o. może obciążyć Kupującego odszkodowaniem obejmującym koszt uszkodzenia lub zużycia towaru, przy czym kwota tego odszkodowania może zostać potrącona z kwotą ceny sprzedaży podlegającej zwrotowi na rzecz Kupującego. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.
Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przekazem pocztowym, przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność albo w formie bonu do wykorzystania na kolejne zakupy w przypadku wyboru przez Klienta tej formy rozliczenia należności z tytułu zwrotu . Nie ma możliwości wymiany zwracanego towaru na inny. W siedzibie Feniks Sp. z o.o. w Chocianowie, można dokonać zwrotu towaru osobiście.
W przypadku niewywiązania się Feniks Sp. z o.o. z dostawy wszystkich zamówionych towarów w terminie 30 dni, klient ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
POBIERZ TUTAJ: FORMULARZ ODSTĄPIENIA
Gwarancja (reklamacja)
Feniks Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby towar dostarczany konsumentowi był wolny od wad oraz zgodny ze złożonym zamówieniem. Feniks Sp. z o.o. odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne i prawne towaru oraz za brak zgodności towaru z umową w zakresie określonym Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. 2020.287). Towar wadliwy wraz z Oświadczeniem reklamacyjnym należy odesłać na adres: Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, tel.: +48 76 818 50 06, e-mail: sprzedaz@ekopodpalka.pl, załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta.
Oświadczenie reklamacyjne może być przekazane do Feniks Sp. z o.o. w dowolnej formie, przy czym przesłanie go wraz z reklamowanym towarem może przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku uznania roszczeń za zasadne, Feniks Sp. z o.o. zwraca reklamującym również poniesione koszty dostarczenia reklamowanego towaru na podstawie przedłożonego przez reklamującego dowodu ich poniesienia, a w przypadku nieprzedłożenia takiego dowodu, w równowartości najtańszej oferowanej przez Feniks Sp. z o.o. opcji dostawy.
W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, zgodnie z wymogiem art. 14.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dn. 21.05.2013r., Feniks Sp. z o.o. wskazuje łącze do platformy ODR https://ec.europa.eu/consumers/odr/
FENIKS SP. Z O.O.
ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, POLAND
NIP: 691 247 30 10
REGON: 021346452
tel.: +48 76 818 50 06, e-mail: sprzedaz@ekopodpalka.pl