Produkt dnia
Ekopodpałka 10 szt. (I)
Ekopodpałka 10 szt. (I)

6,29 zł

szt.
Ekopodpałka 20 szt. (I)
Ekopodpałka 20 szt. (I)

10,99 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Prawo zwrotu towaru (prawo odstąpienia od umowy)

Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 100 dni od daty otrzymania przesyłki. Dla zachowania terminu 100 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140  Chocianów lub na adres e-mail sprzedaz@ekopodpalka.pl  

Feniks Sp. z o.o. niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia za pośrednictwem zwrotnie przesłanej wiadomości, wskazując datę otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń Stron powinien nastąpić niezwłocznie, przy czym nie później niż w okresie 14 dni liczonych od daty otrzymania przez Feniks Sp. z o.o. oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Feniks Sp. z o.o. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanej od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Towar należy odesłać na własny koszt nie podlegający zwrotowi na adres: Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140  Chocianów, tel.: +48 76 818 50 06, e-mail:sprzedaz@ekopodpalka.pl

Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości. Odesłanie zwracanych artykułów w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem zwrotu, który Klient otrzymał z przesyłką, może przyspieszyć przetwarzanie zwrotu. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem (np. wynikającym z konieczności sprawdzenia towaru). W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zużycia, Feniks Sp. z o.o.  może obciążyć Kupującego odszkodowaniem obejmującym koszt uszkodzenia lub zużycia towaru, przy czym kwota tego odszkodowania może zostać potrącona z kwotą ceny sprzedaży podlegającej zwrotowi na rzecz Kupującego. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. 

Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przekazem pocztowym, przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność albo w formie bonu do wykorzystania na kolejne zakupy w przypadku wyboru przez Klienta tej formy rozliczenia należności z tytułu zwrotu . Nie ma możliwości wymiany zwracanego towaru na inny. W siedzibie Feniks Sp. z o.o. w Chocianowie, można dokonać zwrotu towaru osobiście.

W przypadku niewywiązania się Feniks Sp. z o.o. z dostawy wszystkich zamówionych towarów w terminie 30 dni, klient ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.

POBIERZ TUTAJ: FORMULARZ ODSTĄPIENIA

 

Gwarancja (reklamacja)

Feniks Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby towar dostarczany konsumentowi był wolny od wad oraz zgodny ze złożonym zamówieniem. Feniks Sp. z o.o. odpowiada wobec konsumenta za wady fizyczne i prawne towaru oraz za brak zgodności towaru z umową  w zakresie określonym Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. 2020.287). Towar wadliwy wraz z Oświadczeniem reklamacyjnym należy odesłać na adres: Feniks Sp. z o.o., ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, tel.: +48 76 818 50 06, e-mail: sprzedaz@ekopodpalka.pl, załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta. 

Oświadczenie reklamacyjne może być przekazane do Feniks Sp. z o.o. w dowolnej formie, przy czym przesłanie go wraz z reklamowanym towarem może przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku uznania roszczeń za zasadne, Feniks Sp. z o.o. zwraca reklamującym również poniesione koszty dostarczenia reklamowanego towaru na podstawie przedłożonego przez reklamującego dowodu ich poniesienia, a w przypadku nieprzedłożenia takiego dowodu, w równowartości najtańszej oferowanej przez Feniks Sp. z o.o. opcji dostawy.

W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, zgodnie z wymogiem art. 14.1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dn. 21.05.2013r., Feniks Sp. z o.o. wskazuje łącze do platformy ODR https://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

FENIKS SP. Z O.O.
ul. Kościuszki 25, 59-140 Chocianów, POLAND
NIP: 691 247 30 10
REGON: 021346452

tel.: +48 76 818 50 06, e-mail: sprzedaz@ekopodpalka.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium